گزارش

گزارش شرکت در رویداد طرح صدرا 3

عنوان مطلب :

گزارش شرکت در رویداد طرح صدرا 3

طرح پویش به منظور اشتغال زایی و آغاز به کار و مهارت آموزی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی تدوین و تنظیم شده است تا امکان تحصیل همزمان دانشجویان با اشتغال و مهارت آموزی آن‌ها را فراهم کند. این طرح به وسیله دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای مختلف از جمله واحد نجف آباد با مشارکت اتاق بازرگانی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌گردد و فرصتی بسیار مناسب برای مهارت آموزی و کسب تجارب کافی دانشجویان با حضور در محیط‌های واقعی کسب و کار در زمان اشتغال به تحصیل در دانشگاه است.

این طرح بر اساس توافقات صورت گرفته میان کارفرمایان و صاحبان کسب و کارهای صنعتی و دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان واحد نجف آباد به اجرا درآمده است و طی آن دانشجویان این امکان و فرصت را به دست می‌آورند تا در قالب ساعات درسی به کارآموزی در صنایع و کارورزی اقدام نمایند.

به طور کلی می‌توان گفت طرح پویش دانشجویی نه تنها مهارت‌های فردی فارغ التحصیلان و دانشجویان و انگیزه آن‌ها برای کار و تلاش بیشتر را ارتقا می‌دهد، بلکه زمینه‌ای بسیار مناسب برای اشتغال آن‌ها در کارگاه‌های مورد آموزش را فراهم می‌سازد و به ظهور و بروز ایده‌های نو و خلاقانه کمک می‌کند.

دانشجویانی که در این طرح شرکت می‌کنند این فرصت را دارند تا به واحدهای تولیدی و خدماتی با شرایط ذکر شده در طرح پویش معرفی شده و در محیط واقعی کار حضور پیدا کنند و به صورت همزمان با ایام تحصیل خود در دانشگاه دو تا سه روز در هفته را در یکی از شرکت‌های متقاضی و حاضر در طرح پویش مشغول به کار و فعالیت شغلی شوند.

دستمزد و یا حقوق آن‌ها نیز توسط شرکت مورد نظر به حساب دانشگاه آزاد اسلامی واریز می‌گردد و دانشجویان می‌توانند از این حقوق و دستمزد به عنوان شهریه استفاده کنند. افرادی که در این طرح شرکت می‌کنند تجارب بسیار زیادی را در محیط کاری و صنعتی مورد نظر به دست خواهند آورد. تجاربی که به آن‌ها این امکان و فرصت را می‌دهد تا پس از فارغ التحصیل شدن بتوانند به راحتی و با آمادگی کافی و کامل وارد بازار کار شده و یا در اولویت استخدام شدن در شرکت آموزش دهنده را به دست آورند.

مهارت آموزان و یا دانشجویان شرکت کننده در این رویداد با توجه به مقطع تحصیلی یعنی لیسانس و یا فوق لیسانس و رشته تحصیلی خود، تعداد واحدهای خاصی را برای کارآموزی طرح پویش پشت سر خواهند گذاشت. در این مدت زمان باید تمامی قوانین، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های دانشگاه آزاد و صنعت و یا بنگاه اقتصادی مد نظر را رعایت کرده و حضور به موقع و حداقل دو روز در صنعت و بنگاه مورد نظر داشته باشند.

همچنین باید گزارش‌ها و حضور و شرح فعالیت‌های خود را به حامی خود در صنعت و دانشگاه ارائه دهند. یکی از مهم‌ترین شرکت‌های شرکت کننده و حاضر در این رویداد، شرکت همگام خودرو آسیا است.

گزارش شرکت همگام خودرو آسیا در رویداد طرح صدرا ۳ در دانشگاه نجف آباد

شرکت و مجموعه صنعتی همگام خودرو آسیا با ظرفیت اشتغال چیزی در حدود ۱۰۰۰ دانشجو در صنایع بومی در رویداد و طرح پویش دانشجویی شرکت کرده و یکی از ۱۰۰ شرکت حاضر و فعال در این رویداد است. پس دانشجویان و فارغ التحصیلان علاقمند و متقاضی شرکت در طرح پویش، این امکان را دارند که رزومه و سوابق کاری و فعالیت‌های خود را به این مجموعه صنعتی ارائه داده و در قالب طرح پویش جذب صنعت تولید قطعات بدنه خودروهای سواری شوند.

لازم به ذکر است که شرکت همگام خودرو آسیا بیش از سه دهه فعالیت در زمینه تولید قطعات بدنه خودروهای سواری داشته و تجارب بالایی را در این زمینه به دست آورده است. این گروه و مجموعه صنعتی جایگاه قابل توجهی در صنعت خودرو ایران را به خود اختصاص داده و چیزی در حدود ۱7۰ قطعه خودرویی برای تولید کنندگان بزرگ صنعت خودروسازی کشور طراحی و تولید کرده است.

قطعاتی که با کیفیت بسیار بالا تولید شده و از قیمت مناسب و رقابتی هم برخوردار شده‌اند. در حال حاضر قطعات تولید شده توسط مجموعه صنعتی همگام خودرو آسیا شناخته شده‌ترین و پرطرفدارترین قطعات بدنه محسوب شده و در بخش‌های مختلف خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرند.

یکی از مهمترین ویژگی‌های این مجموعه صنعتی استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته و کاربرد تکنولوژی‌های نو در جریان تولید قطعات بدنه از قبیل درب، درب موتور، سقف، بدنه جانبی، گلگیر و…. است. این مجموعه تولید کننده سعی خود را به کار گرفته تا تولیداتی مطابق با نیازهای مشتریان داشته باشد و لذا در فرایند ساخت و ساختار قطعات مد نظر خود از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده کرده تا بهترین و مرغوب‌ترین قطعات بدنه را برای خودروها تولید کند.

شرکت همگام خودرو آسیا تیمی از مهندسان خبره و کارشناسان با تجربه و متخصص را به کار گرفته است تا به عنوان یکی از برترین و پیشرفته‌ترین شرکت‌های تولید کننده قطعات بدنه خودرو در کشور شناخته شود و رضایت خاطر مشتریان خود را جلب نماید.

در همین راستا و به منظور اشتغال زایی و کمک به مهارت آموزی و جذب دانشجویان و فارغ التحصیلان در صنعت تولید قطعات بدنه خودروهای سواری، در رویداد و طرح پویش دانشجویی نیز شرکت فعال داشته است.

این شرکت یکی از حامیان اصلی پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد محسوب شده و با عنوان حامی این رویداد در نمایشگاه حضور یافته است تا امکان جذب دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی به صنعت مهم قطعه سازی بدنه خودروها را فراهم کند و بستری را به وجود آورد تا این دسته از افراد و مهارت آموزان بتوانند بدون دغدغه و از دست دادن فرصت‌های بسیار در این صنعت مهم کشور به استخدام درآمده و فعالیت شغلی خود را پس از دوران مهارت آموزی آغاز کنند.

این گروه صنعتی این امکان را فراهم کرده تا مهارت آموزان متقاضی شرکت در طرح پویش و علاقمند به فعالیت‌های صنعتی و قطعه سازی بدنه خودروهای سواری، بتوانند به صورت‌های مختلف از قبیل تمام وقت، پاره وقت، پروژه‌ای و یا کارآموزی مشغول به فعالیت شوند. این مجموعه از ایده‌های نوآورانه دانشجویان حاضر در طرح استقبال کرده و هدف اصلی خود از شرکت در این رویداد را کمک به طرح پویش و بهبود وضعیت استخدام و اشتغال بیان نموده است.

اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.