گزارش

وقتی کنار مدیر موفق قرار می گیرید، به همان اندازه روی شما اثر گذار است

عنوان مطلب :

وقتی کنار مدیر موفق قرار می گیرید، به همان اندازه روی شما اثر گذار است

نویسنده و مثنوی پژوه برجسته استان اصفهان در جمع مدیران و سرپرستان گروه صنعتی همگام گفت: وقتی در کنار مدیر موفقی قرار می گیرید به همان اندازه روی شما اثر گذار است و همیشه دوستان و مدیران خوب نعمت هایی هستند که باعث موفقیت می شوند.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی همگام، علی شریعتی نویسنده و مثنوی پژوه در جمع مدیران و سرپرستان  گروه صنعتی همگام اظهار داشت: در روزهای ابتدایی با مهندس جبارزارع فهمیدم با مدیری توانمند همنشین شدم. من ترجمه نهج الابلاغه انجام می دهم و در زمینه مثنوی فعالیت می کنم اما در این راه به یکسری اطلاعات و داده ها نیاز دارم که این اطلاعات را از مدیران موفق می گیرم که این مدیران مانند ستون های خیمه ای هستند که اگر نباشند فرو میریزند؛ مدیرانی که در طول کار یاد گرفتند که در این جهان سیستمی منظم داشته باشند تا به موفقیت برسند.

 

وی ادامه داد: خداوند در این جهان هستی یک سیستم منظمی برقرار کرده و حتی بیماری هم جزوی از عدالت خداوند است. بعضی اوقات ما از جای امن خارج می شویم در صورتی که خداوند تصمیم دارد جهان را به نقطه ای امن برساند و به طور ساده تر به روز رسانی کند که این می شود قضای الهی و بعضی از اوقات خداوند با فقر و بیماری می خواهد به ما بفهماند که از مسیر در حال خارج شدن هستیم که اگر ما به راه برگردیم تمام چیزی که خواستیم را به ما می دهد و اگر برنگشتیم این قضا تبدیل به کیفر می شود.

شریعتی در همین خصوص افزود: به طور مثال در بازدید از کارخانه همگام دستگاه های پرس دیدم که با فشار چند شاسی کار می کند و می توان به این پروژه یک سیستم گفت که اگر کارگر این عمل را انجام ندهد و یا کار دیگری بکند دستگاه به خوبی کار نمی کند و یا شاید منجر به اتفاقات ناگوار گردد که این فرآیند یک عدالت است و می تواند از بروز خسارات جلوگیری کند.

 

وی گفت: ما همیشه از ترسمان به فعالیت هایی پناه می بریم که این فعالیت ها رنج ما را افزون تر می کند مانند اینکه در جایی قحط سالی آمده باشد و مردم بیشتر از هم کمک دریغ کنند و بخاطر این قحطی به احتکار و گران فروشی رو بیاورند اما نمی دانند که محبت نکردن به مردم باعث قحطی بیشتر می شود. بنابراین هرچیزی که در زندگی ما پدید آمد باید برعکس آن رفتار کنیم مثلا زمانی که هوا سرد می شود هوا را گرم می کنیم و هرچیزی را با ضد آن خنثی می کنیم پس هر سختی ای که به بار آمد نباید این سختی را به دیگران منتقل کنیم.

علی شریعتی در پایان اظهار داشت: اگر مهندس جبارزارع به من بگوید می خواهم کوه دماوند را جابجا کنم من باور می کنم چون می دانم قوانینی که برای هستی نوشته شده را اجرا می کند و شما هم وقتی در کنار مدیر موفقی قرار می گیرید به همان اندازه روی شما اثر گذار است و همیشه دوستان و مدیران خوب نعمت هایی هستند که وقتی ما قدرشان را بدانیم و بتوانیم با همکاری خودمان و با عشق کار کنیم به موفقیت های بسیار دست پیدا می کنیم.

اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.