گزارش

افتخارات ما با وجود شما به دست آمده است/ تا آخرین روز زندگیم در اصفهان می مانم

عنوان مطلب :

افتخارات ما با وجود شما به دست آمده است/ تا آخرین روز زندگیم در اصفهان می مانم

کارآفرین برجسته استان اصفهان ضمن بازدید از مجموعه های گروه صنعتی همگام گفت: برای من غرور آفرین است که ببینم کسانی هستند که با تمام سختی ها مانده اند و کار سخت می کنند.
به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی همگام، مسعود صرامی کارآفرین برجسته استان اصفهان در جمع مدیران و سرپرستان گروه صنعتی همگام اظهار داشت: خوشحالم که امروز در جمع شما هستم زیرا برای من غرور آفرین است که ببینم کسانی هستند که با وجود تمام سختی ها مانده اند و کار سخت می کنند و امروز بیشتر از قبل خوشحالم در شهری کار می کنم که شماها هستید و فرزندانتان نتیجه کار شما و ما را می بینند و حدعقل جایی هست که در آینده عکسی از ما در مسیر فرزندانمان باشد.
وی افزود: افتخار امروز من این است که مهندس جبارزارع و دکتر شریعتی من را به دوستی قبول کردند تا بتوانم خودم را ارتقاع بدهم. همچنین خوشحالم که در جمع شما به عنوان یک کارآفرین و یا ارزش آفرین و یا هر لقبی که شما می دهید هستم و باید بگویم گفتن لقب مهم نیست بلکه هر فردی باید بتواند خودش آن لقب را به وجود بیاوردو اگر امروز می گویم ارزش آفرین، بخاطر این بوده که برای مردم شهرم و فرزندان شما ارزش آفریدم.

مسعود صرامی ادامه داد: فکر می کنم باید به خود افتخار کنم چرا که توانستم از نعمت هایی که خداوند به انسان می دهد را من از قسمتی از آن استفاده کنم و می گویم همه ما ها قابلیت هایی داریم که اگر از این قابلیت ها استفاده نکنیم کفران نعمت کرده ایم.
وی در خصوص برنامه ها و اهداف آینده بیان داشت: چند کار انجام نشده دارم که حتما باید آن ها را به ملکه ظهور برسانم اول ایجاد شهر خانه سالمندان که با عشق به این کار می پردازم، دوم ایجاد خط هوایی و سوم ساخت شهر دانش و با هدف رشد بهتر فرزندانمان به وسیله معلمان با اخلاق و کار آزموده که از مهدکودک تا دانشگاه می باشد را در دستور کار قرار دادیم.
وی در پایان اظهار داشت: شماها ادامه رو راه یک مرد بزرگ به نام علی هستید و به خودتان افتخار کنید چراکه اگر شماها نبودید ما هم به این افتخارات دست پیدا نمی کردیم و ما با وجود شما شکل گرفته ایم و بدانید اگر کارهایی که خلاف دستور خداوند باشد انجام بدهید شیطان در وجود شما رخنه می کند و به مسیر اشتباه خواهید رفت و امروز خوشحالم در مکان هایی که افرادی مانند شما هستند کار کردم و تا آخرین روز زندگیم در اصفهان می مانم و به فعالیتم ادامه می دهم.

اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.